• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Diversyfikacja portfela inwestycyjnego.

Jak promować swoją firmę?
Obecnie o sile firmy nie świadczy tylko to w jaki sposób podchodzi do choćby tematu jakości czy cen. To oczywiście niezmiernie ważne czynniki, ale fakty są takie, że w żadnym razie nie można pomniejszać znaczenia reklamy. Są te branże, w których reklama odgrywa bardzo dużą rolę, są także takie, w których nie odgrywa ona ważnej roli, lecz w zasadzie o reklamę trzeba dbać! Oczywiście ten tekst jest głównie adresowany do takich osób, które prowadzą niewielką firmę, o zasięgu lokalnym. W takim przypadku czymś zbędnym jest choćby to by inwestować fundusze w reklamę ogólnokrajową, szczególnie, że to nierealne oraz drogie.
Można powiedzieć, iż w przypadku takiej firmy, która głównie ofertę kieruje do zainteresowanych z tylko jednego miasta, np. Gorzowa Wielkopolskiego, najbardziej wskazanym rozwiązaniem są różnego rodzaju media lokalne. W zasadzie reklama w lokalnych mediach, na przykład rozgłośni radiowej bądź gazecie, nie jest bardzo droga. Chociaż nie można tylko ograniczyć reklamy do tradycyjnych mediów. Także godne naszego zainteresowania są lokalne strony internetowe, a nawet fora. Weźmy chociażby pod uwagę tak zwany marketing szeptany. Gdy marketing szeptany jest przeprowadzany przez specjalistów, to efekty są całkiem dobre.

1. Kontynuuj

2. Zobacz więcej

3. Przejdź dalej

4. Więcej informacji

5. Kontynuuj

Categories: Handel

Comments are closed.