• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Teoria cyklu życia produktu w marketingu.

Naturalnie produkuje się zabawki przeznaczone dla wyznaczonej płci. Dziewczynki mają odrobinę inne wymagania wobec zabawek niż chłopcy, właśnie dlatego z myślą o nich planuje się rzeczowe typy. Rzecz oczywista nie dotyczy to wszelkich małych dziewczynek, co poniektóre w ogóle nie interesują się zabawkami wycelowanymi do nich. Koronnym celem wytwórczości zabawek dla dziewczyn jest wprowadzenie ich w świat kobiet. Przy okazji częściej widać podtrzymywanie stereotypowych i w następnej kolejności niestety niejednokrotnie pojawiających się w dorosłym życiu rozkładów. Cząstka cech dziewczynek rzeczywiście argumentuje wybór takiej a nie innej zabawki, niemniej jednak reszta, pewien scenariusz zabawy, przewidują zaprogramowanie drobnego umysłu, do przyszłej roli w dorosłości – polecamy artykuły dziecięce wałbrzych. Dlatego dziewczynki bawią się lalkami – jakie są zawsze umalowane, o nienagannej szczupłej figurze oraz lśniących włosach: to stereotypowa interesująca kobieta. Do zestawu z nią potrzebna jest kuchenka do gotowania oraz żelazko, bo przecież tym się absorbuje w wolnym czasie. Może lub być miliarderką, jednak dopiero z urodziwym partnerem-lalką. Wtenczas tylko siedzi w jacuzzi bądź jeździ luksusowym samochodem. Rzecz jasna są także zabawki nastawione na naukę działania, a nie odtwarzanie sztucznego modelu życia. I te są o niebo lepsze.

1. Przejrzyj

2. Kliknij i zobacz

Teoria rozwoju ekonomicznego w krajach rozwijających się.

Categories: Biznes

Comments are closed.