• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Dlaczego warto inwestować w rozwój teleopieki.

Reklama może być mocno powiązana z Internetem, a dokładniej, z witrynami internetowymi, na których zostanie umieszczona. dopasowanie treści reklamy do zawartości strony, na której ona się znajduje jest uniwersalnym działaniem reklamowym w Internecie. Jeżeli jest ona w pewien sposób związana z informacją, której wyszukuje użytkownik w sieci, jest możliwe, że zainteresuje się on treścią tej reklamy. Taka promocja nazywana jest reklamą kontekstową, jakiej jednym z rodzajów okazuje się być reklama sponsorowana – ANCHOR. Kiedy internauta pisze ciekawiące go wyrażenie w wyszukiwarce, pojawiają się listy witryn powiązanych ze słowem przewodnim, jak również reklama kontekstowa. jeśli opłata, jaka jest tu nadrzędnym wymogiem na wyskoczenie reklamy, jest adekwatna, to link do danej witryny reklamującej zostanie wyświetlony na górze listy stron, jakie są rezultatem wyszukiwania. Tak więc na reklamę taką trafiamy nieświadomie i tak naprawdę przez czysty przypadek, korzystając z wyszukiwarki w sieci lub trafiając na pewien portal internetowy.

1. Kontakt

2. Blog

3. Pobierz teraz

4. Kliknij

5. Galeria

Categories: Medycyna

Comments are closed.